sobota, 4 maja 2013

Stosik kwietniowy + cytat tygodnia 6

1)Kwiecień już za nami tak więc czas na małe podsumowanie :)


Od góry:
"Łotr" Trudi Canavan
"Romeo i Julia" William Szekspir (nie mogłam się zmusić do przeczytania tego w gimnazjum, więc teraz szybko nadrobiłam :))
"Kraina cienia" Jenny Carroll (Meg Cabot) (Recenzja tom I,II,III)
"Dziewiąty klucz" Jenny Carroll (Meg Cabot)
"Kraksa w górach" Jenny Carroll (Meg Cabot)
"Najczarniejsza godzina" Jenny Carroll (Meg Cabot)

Kwiecień jakoś szczególnie nie nastrajał mnie do czytania, ponieważ serwował nam albo pogodę wprost idealną na spacer, albo tak paskudną, że nic się nie chce . Mam nadzieję, że maj zaczęty z przytupem od naprawdę dobrej książki "Gwiazd naszych wina" (polecam gorąco - recenzja ukaże się za jakiś czas jak już ochłonę :)) okaże się łaskawszy dla mnie, jako czytelniczki.

2) Wraz z nadejściem nowego miesiąca postanowiłam odświeżyć szatę graficzną bloga. Co prawda nie ma ona zbyt wiele wspólnego z zieloną dachówką, ale co tam :) Za baner dziękuję blue, której prace możecie obejrzeć na jej profilu na deviantarcie:(http://bluefirewings.deviantart.com/)

3) Z lekkim poślizgiem przedstawiam wam także cytat tygodnia :


Kolejna porcja Kubusiowych mądrości. Ten cytat dzisiaj po prostu sam mnie dzisiaj naszedł. Nie mogłam więc go nie umieścić...

10 komentarzy:

  1. Dobrze Ci poszło w kwietniu. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdroszczę banera! Powodzenia z nowymi lekturami w maju (choć pogoda przy tym słoneczku chyba znowu będzie działała na Twoją niekorzyść) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo rozleniwię się na tyle, że nie będę potrafiła sobie wyobrazić innego sposobu spędzania wolnego czasu niż z książką w ręku na materacu w moim ogródku :D

      Usuń
  3. Ah, widzę moją ukochaną serię od Meg :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś chyba przeglądałam tę serię Meg Cabot. Z całą pewnością za to czytałam 1-800-Jeśli-Widziałeś-Zadzwoń - znasz może? Utrzymana w podobnym stylu, bohaterki również - o ile dobrze pamiętam, bo te powieści nie zapadły mi szczególnie głęboko w pamięć - mają wiele cech wspólnych.

    Miłej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja biblioteka nigdy nie dorobiła się serii 1-800-Jeśli-Widziałeś-Zadzwoń, oprócz 2 czy 3 części, po której nigdy nie sięgałaś. Masz rację, że wszystkie książki Cabot są podobne, ale to właśnie w nich lubię :) Oprócz "Pośredniczki" czytałam jeszcze "Pamiętniki księżniczki", "Idol nastolatek", "Dziewczynę Ameryki (I i II), oraz "Liceum Avalon" (moja ulubiona powieść tej autorki :D)

      Usuń
    2. O "Liceum Avalon" nawet nie słyszałam - trochę szkoda, bo w swoim czasie miałam bzika na punkcie mitów arturiańskich. :) Jeśli lubisz takie klimaty, przeczytaj "Mgły Avalonu", kobiety też (też, bo u Cabot historia przedstawiana jest, o ile się zorientowałam, zawsze z perspektywy kobiet) odgrywają tam dużą rolę.

      Usuń
  5. Jak zawsze cudny cytat :* Za Łotra muszę się niedługo wziąć, czeka w kolejce ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że ten cytat jest piękny, ale przecież niektórzy nie zasługują na takie czekanie...
    A wracając do książek to gratuluję wyników kwietniowych.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarze :D