sobota, 20 października 2012

Początki

 Witam,

Jak powszechnie wiadomo początki są najtrudniejsze, dlatego też postanowiłam oficjalnie zacząć wszystko dopiero od 3 posta.

Doskonale zdaję sobie sprawę, że jest to już tysiąc pięćset sto dziewięćsetny blog z recenzjami błąkający się po cyberprzestrzeni, jednak to było po prostu silniejsze ode mnie :3

Czytanie jest dla mnie odruchem bezwarunkowym, choć obecnie zdetronizowanym przez moje, jakże ambitne plany dokończenia pierwszej w życiu powieści, oraz system edukacji narodowej.
Chwilami mam wrażenie, iż literatka ze mnie żadna, szczególnie jeśli chodzi o formy krótkie; blog ten traktuję więc jako swoistego typu wyzwanie. 

Cóż więcej mogę dodać?

Mam nadzieję, że się uda :)
Pozdrawiam Avia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarze :D